søndag 4. desember 2016

Så var det på'an igjen.....

Så har ei uke gått siden den ulykksalige skruen som punkterte vannrøret. Vegg, gulv og tak har fått luftet seg godt og fått god tørk. Takstmann var innom på fredag og vurderte skaden, og kunne "friskmelde" huset. Han gav uttrykk for at jeg hadde gjort mye riktig i min "førstehjelp", så da kan jeg gnu på igjen. Skal se det blir kjøkken til Jul likevel :)
Ser ikke minst fram til at stua ikke lenger skal se slik ut, hehe
Denne helga er det jobbehelg. Jobber ettermiddag/kveld på Evjeklinikken, så da begrenser det seg litt, men fikk nå lagt nytt gulv ferdig på kjøkkenet før jeg måtte på jobb.
Da er faktisk alt klart for å begynne å sette inn skapseksjoner til uka. Har valgt endel litt annerledes løsninger enn jeg hadde fra før, så det kan jo bli spennende.
Det er rart med det, men når en begynner et sånt prosjekt så har det gjerne lett for å balle på seg med andre ting som må tas i samme slengen. På loftet står det et gammelt Villavent ventilasjonsanlegg som nok er nokså utdatert. Dette har jeg koblet ut, og siden det i tillegg til kjøkkenet også trakk ut luft fra begge badene så må jeg gjøre noe der også. Da har jeg valgt å gå for å installere vifter med fuktsensor. Tenker at det er bedre å ha vifter som kun trekker ut luft når det faktisk er nødvendig, i stedet for at de skal gå hele tiden.

Det var denne ukens innspill herfra.

Vi ses..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar