onsdag 21. desember 2016

Det drar seg mot Jul......

Det drar seg mot Jul, og idag snudde sola og vi går mot sommer igjen :)
Det drar seg mot ferdig kjøkken også, men helt ferdig til Jul blir det ikke. De siste dagene må jeg nok prioritere andre ting, som julegaver, og julevask av huset. Men, såpass ferdig er jeg at jeg kan flytte ut av dette kjøkkenet......

og inn i dette....
og DET blir bra :)
Har begynt å fylle opp skuffer, og er fornøyd så langt.
En liten ting til som må opp før jeg tar Juleferie er vifta, og der har jeg støtt på ettpar utfordringer, men det løser seg. Man er da snekker ;)
Her er en detalj som jeg er veldig godt fornøyd med. Endelig skal en slippe å risikere både whiplash og prolaps bare for å få tak i akkurat den gryta som ligger innerst i skapet. Man merker at man ikke er 25 lenger, for å si det sånn, Det var til tider noen heftige akrobatiske øvelser som måtte til for å nå helt innerst i det gamle skapet, hehe

Det var en liten oppdatering så langt. Skal få tatt noen flere bilder, og så er det ikke lenge før en skikkelig "avduking" kommer. Som mange sikkert har fått med seg så liker jeg å holde på med ting på kjøkkenet, og det å endelig kunne bygge opp et kjøkken akkurat sånn som jeg vil ha det er faktisk veldig gøy. Gleder meg til å ta det skikkelig i bruk.

Riktig God Jul til alle sammen :)

Vi ses...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar