søndag 23. juli 2023

Atter en søndag................

 Heisann, og god søndag.

Fortsatt sommer, selv om den spådde varmen ikke akkurat viser seg her nord i hvert fall. Kan vel ikke si at jeg misunner de som sitter i sydligere strøk nå, når tempen bikker 40 grader. Det er nok ikke min greie, men, det er jo godt at vi er forskjellig, tenker jeg.

Har gjort unna det meste av ferien(har spart litt til seinere), begynte på jobb igjen denne uka, men nyter noen fine stunder i hagen når jeg kan.




Siste bilder er stolen hvor jeg ofte sitter og nyter morrakaffen før nabolaget våkner til liv :)

Det blomstrer litt i hagen i år også. Ikke så mye, men nyter det som er.




Har ikke parkert vogna for sesongen ennå. Tenker meg ett par turer til, etter hvert. Hvor? Vi får se. Følg med ;)

Har du vært ute og reist i sommer? I tilfelle hvor? Og har du et tips om steder som er verdt å besøke? Alltid gøy å besøke nye steder.

Er litt i tenkeboksen for tida, om jeg skal oppgradere til nyere vogn. Eller kanskje en bobil. Begge deler frister, og begge deler har sine fordeler, og ulemper. Vi får se hva som skjer. Har ikke landet noe ennå.

Være har , som jeg nevnte ikke helt vist seg som spådd, men så helt galt har det da ikke blitt. Selv om jeg ble noe lei av regnet den uka jeg var i Sarons Dal. Men men, jeg fikk da tak i litt bra lesestoff, til kjøligere dager.


Har egentlig ikke så veldig mye mer nytt å skrive i dag. Har feriegjester i hus, og har gått og pleid en hissig sommerforkjølelse de siste par ukene. Forhåpentligvis er den på retur nå.

Du skal få med deg denne på veien:

Du må lære deg

å være lykkelig av natur,

for livet gir deg sjelden

mulighet til å bli lykkelig

ved en tilfeldighet.

Lavetta Sue Wegman


Inntil neste gang, ha ei fortryllende uke.

Vi ses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar