søndag 30. juli 2023

Nesten august......

 God søndag.

Tida flyr, og straks er juli over, og vi går inn i siste sommermåned. Man får håpe på en fin høst.

Pådro meg en sommerforkjøleles for 3 uker siden, og sliter fortsatt med å bli fri den. Går og hoster og harker hele tida. Jaja, det går over etter hvert, men en blir litt lei, og de tar litt energi. That's life.

Det har vært ei innholdsrik helg. Familiessamling i Vennesla på fredag. Skikkelig koselig, når en treffes. Dessverre for lenge mellom hver gang. Det har vært besøk av slektninger fra England i sommer. Koselig å tilbringe tid sammen. Blir jo ikke så ofte, men desto triveligere når det skjer.


Lørdag var det tid for bursdagsfeiring i Vågsbygd. Minste barnebarn, Elias har blitt 1 år, og er en blid og fin gutt. Ha er mitt barnebarn nr. 6 i rekken.


Synes forøvrig at Rebekka hadde fått tak i noen artige servietter.


Greit poeng der, hehe

Etter to dager med mye innhold var det godt å ta en rolig dag i hagen. Merker at formen ikke er helt på topp, så da er grillbua god å ha. Men det var noen dager siden sist jeg satt der ute, så når jeg steget inn i den kjente jeg bare hvordan et spindelvev brettet seg elegant rundt hodet. Ædde mulig!!?!?!    :p


Når en endelig fikk "gravd" vekk det meste, ble det litt fyring, kaffe og filosofering, hehe


Og, da er man vel foråpentligvis klar for ny uke, og nye muligheter.

Imens skal du få denne å tygge på:

Velsignelser møter oss daglig,

og for de fleste av dem

glemmer man å være takknemlig,

nettopp fordi de er så dagligdagse.

Izaak Walton


Ønsker deg ei flott uke.

Vi ses



1 kommentar:

  1. Takker for besøk og familiekos. Du har hatt ei flott helg ser jeg , gratulerer til minstemann 😍

    SvarSlett