søndag 20. august 2023

Grip dagen.....

 Heisann, og god søndag.

Da var ei uke til unnagjort. Sitter her og prøver å klore ned noen ord. Har jo blitt en liten tradisjon å skrive noe på søndagskvelden. Er jo litt gøy at det er noen som leser det jeg skriver også. Har faktisk passert 17000 visninger på bloggen. Når rekker vi 20000 mon tro :)

Hvordan har så uka vært. Helt normal egentlig. Blitt vant til det skiftende været og. Tittelen på innlegget henspeiler på dagen idag, som opprant med sol og varme. Da var det bare å få kaffekoppen med seg ut, hehe



Og Roger henger seg på :)

De som har fulgt meg ei stund vet at jeg har en liten samling av kaffekrus. Da jeg så denne, måtte jeg bare ha den, siden gammel Mustang har vært en drømmebil helt siden jeg var liten.


Om det blir en Mustang vet jeg jo ikke, men det er ikke så viktig. Men drømmer må man jo ha :)

Husket på å ta noen bilder ute i hagen. Blomstene kom seint i år, men det kom seg etter hvert.






Får det gjerne til å se litt mer ut enn det er med rett vinkel, hehe

Vi er glad i spill i vår familie. Har masse spill på lur, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg og Victoria har spilt kinasjakk. Og vi er ganske jevngode, så vi bytter stort sett på å vinne.


I dag var det jeg som trakk vinnerloddet, hehe

Det var litt fra denne kanten idag, men før jeg logger av:

Et  velsignet liv oppnår vi

når våre behov blir møtt,

og ved å ha bare dagligdagse behov.

Augustin

Ønsker deg ei fin uke.

Vi ses



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar