søndag 13. august 2023

En sommer snart over...

 Heisann, og god søndag.

Ja, tida flyr, og snart er høsten over oss. Håper du har hatt en fin sommer. Værmessig ble den vel ikke helt som forventet, men jeg skal ikke klage. Tenker på de som har blitt rammet av flom etter "Hans". Triste greier. Jeg var jo på tur i det aktuelle området tidligere i sommer. Ikke mye som skal til for å snu ting på hodet. Og ikke minst utrolig trist å se at mange både skal bagatellisere, og til og med gjøre narr av situasjonen. Ikke bra.

Vel, nok om det. Denne uka dro Linda tilbake til Tromsø etter å ha tilbrakt sommeren her nede.


Alltid koselig når barna kommer hjem en tur. Torjus var også hjemom noen dager. Og de andre har vi jo truffet flere ganger. Det er litt bursdagstid om sommeren. Flere av både barna og barnebarna har bursdag på sommeren. Noen turer har det også blitt. De kommer jeg tilbake til seinere. Har et par turer til på lur, sånn etter hvert. 

Denne helga har det vært Landbrukets dag på Evjemoen. En årlig happening en pleier å få med seg. Siden jeg ikke driver gård, så er jo ikke traktorer og landbruksutstyr det jeg er mest interessert i, men det er mye annet å se på, og å smake på. Og så treffer en jo masse kjentfolk å prate med. Koselig det.



Alltid noen dyr å "hilse" på også.

Har vel ikke skjedd så mye mer siste uka. Blir litt fyring i grillbua om kveldene. Fint å sitte der og filosofere litt. 



Burde kanskje hatt et navn på grillbua. Har du et forslag?  :p

Til slutt:

Det er ganske vanskelig å definere 

hva som bringer deg lykke.

Verken fattigdom eller rikdom

har klart det.

Frank McKinney Hubbard


Da vil jeg ønske deg ei riktig fin uke.

Vi ses



1 kommentar: