søndag 21. april 2024

Mens vi venter på varmere vær.............

 God søndag folkens.

Våren er godt i gang, men som mange med meg sier, det kunne godt vært litt varmere. Ikke så galt i sola da, men vinden er gjerne noe kald etter min smak. Har nok blitt mer og mer glad i varmere vær etter som alderen har dratt på.  Neida, man skal ikke klage. Været er slett ikke verst om dagen ;)

Det har så smått begynt å spire og gro i hagen. 


Men, når jeg ser tilbake på bilder fra tidligere år, så ligger vi nok noen dager bak. Men, det snur fort, og plutselig er varmen der, og da eksploderer det i naturen.
Har nå fått ut hagemøblene, og hatt både frokost og kaffe i hagen. Det er jeg fornøyd med.


Har i tidligere blogginnlegg nevnt at jeg holder på ned noe i kjelleren. Ikke store greier, men jeg pusser opp et rom som skal gi meg litt mere skapplass. Jeg har fått avrettet og lagt nytt golv. Og nå er det vegger som står for tur, og til slutt er planen å bygge ei skaprekke langs ene veggen. Det blir bra.


Har flere prosjekter på gang, men prøver noe som kan være vanskelig, nemlig å gjøre ferdig ett om gangen, haha.
Ellers sitter jeg og ser på kart og funderer på hvor årets første tur med vogna skal gå. Skal ha fri noen dager i mai, så da blir det tur. Vi får se hvor det blir.

Du bør ikke forsøke å helbrede øynene
uten hodet, eller hodet uten kroppen,
så derfor bør du heller ikke behandle
kroppen uten å behandle sjelen.
Sokrates.

Da ønsker jeg deg ei fin våruke.

Vi ses


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar