lørdag 11. februar 2017

Den store avdukningen........

God lørdag alle sammen :)
I et av de første blogginleggene om det nye kjøkkenet la jeg ut et bilde av "noe" under et dekke, og skrev litt om en planlagt hemmelighet i forhold til det nye kjøkkenet.
Var egentlig bare et lite innfall å skrive det, men det har vist seg at ganske mange har vært opptatt av denne "hemmeligheten". Mange har prøvd å fiske ut hva det er, men jeg har holdt det hemmelig fram til idag.
Nå er alt klart, og jeg tenker å avduke hemmeligheten.
Jeg er en kar som har flere hobbyer, og en av dem handler dette om. Mulig at det ringer en bjelle hos noen, kanskje spesielt de som har vært med å hjelpe meg med det, uten å være klar over det  ;)
Den hobbyen jeg sikter til er nemlig å pusle puslespill. Det er en aktivitet som jeg føler jeg kan koble godt av med, og flere av de puslespill jeg har satt sammen henger på veggen her hjemme.
Så som du sikkert nå skjønner, så er hemmeligheten rett og slett et puslespill som jeg, med god hjelp av andre har puslet, limt på ei plate, og nå hengt opp på kjøkkenveggen.
Jeg falt for motivet med en gang jeg så det i butikken, og tenkte at DET passer perfekt i mitt nye kjøkken, så her er det :)


Kanskje at jeg i et seinere innlegg kommer med bilder av flere motiver som henger på veggen her. Vi får se, men et til har jeg lyst til å vise.
I 2011 dro jeg og Connie på ferie til New Zealand, og der tok jeg mange bilder. Linda fanget opp ett av de, som ho fikk laget puslespill av, som jeg fikk i gave. Motivet et fra en botanisk have i Hamilton, i Waikato på nordøya. En utrolig flott have med temahager fra alle verdens kanter. Dette bildet er fra den japanske avdelingen.


Med dette bildet ønsker jeg alle leserne en riktig god helg, og så ses vi igjen snart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar