torsdag 2. februar 2017

På utallige oppfordringer.....

Får stadig spørsmål om når det kommer mer om kjøkkenprosjektet, så da betyr det vel at noen der ute følger med på bloggen, og det er jo gøy.

Det har vært noe travelt i det siste, med jobb, og mye annet, så avslutningen på prosjektet har gått litt seint. Men nå er jeg i havn, og verktøyet har blitt rydda bort. Må si meg godt fornøyd så langt, både med utforming og design. Jeg har valgt å gå for høyglans fronter og synes det ble veldig bra. Spesielt godt fornøyd med fargekombinasjonen mellom gulv, vegg og fronter.

Så idag har jeg tatt noen bilder for å vise hvordan det ble tilslutt. Mangler litt mer på vegger, og evt gardiner. Har ikke helt bestemt meg ang de ennå.

Ny frokost/kaffeplass langs kjøkkenøya. Her kan jeg sitte og nyte en kaffe mens jeg filosoferer over dagliglivets begredeligheter :p


Vet ikke om fargen kommer helt fram her, men den ligger vel nærmest en lys oliven.

Øya fra en litt annen vinkel.

Og som den nerd man er så må en jo ha noen gadgets, hehe

Litt av samlingen av krus, og kokebøker.

Og litt grønt må vi jo ha. Venter jo tross alt på våren hehe.

Det har blitt endel timer, men vært veldig gøy å holde på med, så nå er det bare å sette seg ned og planlegge neste prosjekt. Kan jo hende det kommer noe om det her etter hvert. Vi får se.

Det er forresten også endel som har etterspurt "det hemmelige prosjektet" som jå under et teppe tidligere. Vel, det kommer ;)

Mens snøen daler utenfor vinduet, så tenker jeg det er tid for en kaffe til.

Vi ses :)

1 kommentar:

  1. Flott kjøkken. Flink er du til å få det tilkjære fetter :)

    SvarSlett