søndag 17. mars 2024

Kaldt men vårlig......

 Heisann, og god søndag.

Været i helga ble bedre enn meldt. Vårlig og med sol, men likevel en kald vind.

Men, selv om det er kald vind, så merkes det at det går mot vår. Plenen er nesten snøfri nå, og i dag så jeg faktisk at rabarbraen har begynt å stikke seg fram.


Det er jo et vårtegn. Nå er det jo fortsatt tidlig, vi er fortsatt så vidt halvvegs gjennom mars, men jeg bladde litt igjennom bilder fra samme tid tidligere år, og det har svingt fra snøvær til t-skjortevær og kaffe på terrassen,  så jeg har et lite håp om at jeg snart tar med meg kaffen ut. Tenker uansett å dra i gang grillsesongen i påska :)

Ny benk er også kommet på plass i solveggen. Enkel, men bedre å sitte på enn den gamle.



Et annet vårtegn er jo at det denne helga var sesongavslutning av world cupen i både langrenn og skiskyting. Det har man jo fått med seg. Lurer på hva jeg skal se på nå mon tro, hehehe


Hvert år pleier jeg å så en del blomster(som regel altfor tidlig), men i år har jeg klart å holde meg helt til nå. I helga ble det sådd litt ymse. Alltid spennende å se hva det blir ut av det.


Kommer nok litt bilder etter hvert, tenker jeg.

Har forresten lyst til å "reklamere" litt i dag. I ledige stunder ser jeg gjerne litt forskjellig på youtube, og da er det noen kanaler jeg gjerne velger meg ut. Det går gjerne i temaer som snekring, camping, hage o.l. Men jeg har også kommet over en kanal som heter plussprat, hvor Egil Svartdahl tar for seg kjente personer i korte intervjuer, hvor han kommer litt inn på innsiden av den enkeltes historie. Og noen av intervjuene er veldig interessante, og viser gjerne en "ny" og ikke så kjent side ved personen. Flere kjente personer har vært med, kan nevne Rune Stormark, Mimir Kristjanson, Svein Inge Olsen, P.G.Stølen og Palle Ydstebø for å nevne noen. Sjekk den ut. Kan anbefales.

Og til slutt:

Et arr er et tegn

på et sår 

som er legt.

ukjent.

Med det så ønsker jeg deg en fin uke.



Vi ses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar