søndag 24. mars 2024

Straks påske

 Heisann, og god søndag..

Er du klar for påske da? Har du noen faste tradisjoner, kanskje? Ser at det er mange som har rigga seg på hytter rundt omkring. Sikkert kjekt det. Sjøl så foretrekker jeg å bare holde meg hjemme. Har vanligvis pleid å jobbe de tre dagene før påske, men i år valgte jeg å bruke noen feriedager. Har et prosjekt i kjelleren som jeg holder på med. Har støpt et nytt golv, og nå er det vegger og skaprekke som står for tur.

Men, i dag ble det Dyreparken. Jeg har et barnebarn som har årskort så kan han ta med bestefar gratis, så da ble det tur dit i dag. Egentlig veldig greit å gå der i dag, greit vær, og akkurat passe med folk.


Fant ut at det var ei god stund siden sist jeg hadde vært der, for da var kommet en god del nytt siden sist, men noe kjent fra før var det jo, som for eksempel Den Sorte Dame.


Det var greit å komme til å få sett mange av dyrene og.








Et lite utvalg :)

Et lite visdomsord til slutt:

At engstelsens og bekymringens fugler flyr

over ditt hode, kan du ikke forandre. Men at 

de bygger rede i ditt hår, kan du forhindre.

Kinesisk ordtak.

Da ønsker jeg deg ei fin uke, og ei god påske når den tid kommer.

Vi ses


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar